سلام
عاشق یه دخترم ، خیلی دوستش دارم خیلی
ولی هیچ راهی نداره . هیچ ...
الان مدت ها میشه
هیچ دختر دیگه ای به چشمم نمی آد جز اون . الان سالهاست تنهام .
افسردگی شدید دارم .
بگین چی کار کنم
مرسی
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام
عاشق یه دخترم ، خیلی دوستش دارم خیلی
ولی هیچ راهی نداره . هیچ ...
الان مدت ها میشه
هیچ دختر دیگه ای به چشمم نمی آد جز اون . الان سالهاست تنهام .
افسردگی شدید دارم .
بگین چی کار کنم
مرسی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)