سلام
عاشق یه دخترم ، خیلی دوستش دارم خیلی
ولی هیچ راهی نداره . هیچ ...
الان مدت ها میشه
هیچ دختر دیگه ای به چشمم نمی آد جز اون . الان سالهاست تنهام .
افسردگی شدید دارم .
بگین چی کار کنم
مرسی