سلام دوستان عزیز
من تقریبا 2 ماهه عقد کردم .خدا روشکر رابطمون خوبه تا حالا
برای اولین بار قهر کردم با شوهرم البته غیر مستقیم ، بهم گفت ناراحتی گفتم نه ولی خیلی سرد جواب دادم تا بدونه ناراحتم (چون به حرفم بی محلی کرد )
از اونجایی که میدونین رفتار زن و شوهر در دوران عقد شکل میگیره .نمیخوام من واسه آشتی پیش قدم بشم
باهاش مهربونم ولی نمیخوام عادتش بشه
به نظرتون این نوع رفتار مشکلی برام پیش نمیاره؟ یا برم واسه آشتی کردن جلو
ازتون خواهش میکنم الان جوابمو بدین دوستان