به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 بهمن 98 [ 15:04]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    273
    امتیاز
    7,978
    سطح
    60
    Points: 7,978, Level: 60
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    318

    تشکرشده 381 در 176 پست

    Rep Power
    58
    Array

    چطور همکار کم کار خود را تحمل کنم

    با سلام
    من در محل کار همکاری دارم که به شدت کم کار و اهل تزویر هستن در زمانبندی کار مشغول بازی هست و کاری که انجام می ده رو اصلا تست نمی کنه و تا الان یک بار نشده کاری رو بهش بدن به موقع و یا درست تحویل بده . تا الان یه جوری کار هاش رفع و رجوع شده اغلب مشکلاتی که به خاطر کار ایشون پیدا می شه رو یا به من یا به همکارای دیگه می دن انجام بده . واقعا خسته شدم درآمدشون هم از من بالاتره در صورتی که من یکسال زودتر از ایشون در این شرکت استخدام شدم و کارشناس ارشد شرکت هستم. اهل این نیستم که با مدیرمون صحبت کنم و از همکارم بد بگم اما ایشون تا باهاشون برخورد جدی می شه از من و همکار دیگم پیش مدیرمون بد می گن و نا خود آگاه ذهن ها رو خراب می کنن. خیلی عصبی شدم به تازگی هم درخواست اضافه حقوق کردن و باهاش موافقت شده. کاراشونو کس دیگه ای انجام می ده بازیشونو می کنن و درآمد خوب می گیرن دیگه چی می خوان . همیشه صبحها ساعت 9:30 به بعد میان سر کار در صورتی که ساعت کاری 8 صبح هست. با این وجود نمی دونم چرا مدیریت ایشون رو لایق موندن و افزایش حقوق میدونن. مورد دیگه اینکه سر کار همیشه به کارای شخصیشون می رسن شغل دومی دارند که با تلفن شرکت اونو پشتیبانی می کنن که علاوه بر مزاحمت برای سایرین و کم کاری خودشون سو استفاده از امکاناتی هست که در اختیارشون قرار داده شده . دوست دارم یه جوری خودمو آروم کنم اما نمی دونم چجوری. نمی خوام غیر حرفه ای یا احساسی به نظر بیام اما کاملا عصبانی و بی انگیزه شدم. و احساس می کنم این آدم از همه داره سو استفاده می کنه و اسمشو می ذاره زرنگی . بهم راهکار بدین ممنون

  2. 4 کاربر از پست مفید maryam.mim تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 03 اسفند 94), کمال (سه شنبه 04 اسفند 94), zolal (یکشنبه 02 اسفند 94), حیاط خلوت (یکشنبه 02 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.