به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 بهمن 94 [ 06:56]
    تاریخ عضویت
    1394-11-22
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    21
    سطح
    1
    Points: 21, Level: 1
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    خواستگارمو به عنوان همسر دوست ندارم

    سلام . خسته نباشید.
    من 20 سالمه و تا حالا خواستگارای زیادی داشتم که به دلایل شغلی و موقعیت کلی جواب رد به همشون دادم و هیچکدوم به مرحله ای که خانواده با پسرشون بیان نرسیده. چن وقتی هس که پسر داییم اومده خواستگاریم و ازونجایی که میدونه کار برام مهمه, قول داده تو اولین استخدامی که بعد عید قراره بیاد شرکت کنه و مطمینه که قبول میشه و فقط اصرار دارن که ما فعلا به کسی جواب ندیم تا استخدام شه . از نظر اخلاقی و خانوادگی و حمایت مالی از طرف خونوادش خیلی خوبن و مادر و پدرم خیلی راضین فقط دوست دارن خودمم راضی باشم ولی من تو دلم حسی به ایشون ندارم و به ازدواج و مسایل بعدش که فکر میکنم اعصابم خورد میشه و بدم میاد. ایشون منو دوست داره و همه میگن اخلاقش خوبه و بعد ازدواج علاقه پیدا میکنی ولی من بازم نگرانم که اگه بعد هم همینطور باشم چی؟اگه به ایشون و شخصیتشون علاقه مند نشم چی میشه؟از طرفی بعد ایشون هم خواستگارای زیادی اومدن که چون به ایشون هنوز جواب ندادم نمیتونم به اینا هم جواب درستی بدم و اصلا یه جورایی از جواب دادن میترسم. خیلی نگرانم و دو دل...نمیدونم باید چیکار کنم از طرفی همه میگن فامیله و پاکه و اخلاق خوب میترسم ایشونو رد کنم اشتباه باشه و بعدا پشیمون بشم
    لطفا راهنماییم کنید....ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید taranomeshadi تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (پنجشنبه 22 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. وسایل برای استفاده کردن هستند و انسانها برای دوست داشتن
    توسط setareh در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 آبان 89, 01:16
  3. +دختری را دوست دارم که ازش خواستگاری میکنم و منفی جواب میده . واجبه.
    توسط گیو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 13:57
  4. وابستگی های افراطی به دوست
    توسط shadi در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 دی 86, 09:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.