
نوشته اصلی توسط
me!!!
با سلام و تشکر بابت سوالات حرفه ای و چالش بر انگیزتون که من رو به فکر فرو برد!
1) معیارهای من:
-حرف منو بفهمه، بشه باهاش دو کلمه حرف زد و باهوش و تیز باشه
-فهمیده باشه و شعور بالا داشته باشه.. ببخشید که تکرار میکنم دوباره، چون واقعا شعور و فهمیده بودن یه آدم خیلی واسم مهمه.
-سطح تحصیلاتش همسطح یا بالاتر از من باشه از یه دانشگاه درست حسابی
-خانوادش هم سطح ما و ترجیحا بالاتر باشن، سطح سواد خانوادش بالا باشه و ترجیحا فرهنگی (دبیر یا استاد) باشن والدینش..
-مهربون باشه و هوای همسرشو داشته باشه...
-من تحصیلم برام خیلی مهمه و برای دکتری یا ایران می مونم یا اپلای میکنم، طبق شرایط من بتونه وفق بده خودشو.
-درآمدش برام مهم نیست، در حدی باشه که بتونیم زنده بمونیم و به رویاهامون برسیم و کنار هم شاد باشیم... :)
-قد و ظاهرش هم برام مهمه ولی اگه یه کسی شرایط بالا رو داشته باشه، حاضرم بیشتر فکر کنم روش (مثه خواستگار فعلی).
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)