به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آبان 00 [ 22:30]
    تاریخ عضویت
    1394-11-10
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    6,561
    سطح
    53
    Points: 6,561, Level: 53
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 120 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط me!!! نمایش پست ها
    با سلام و تشکر بابت سوالات حرفه ای و چالش بر انگیزتون که من رو به فکر فرو برد!

    1) معیارهای من:
    -حرف منو بفهمه، بشه باهاش دو کلمه حرف زد و باهوش و تیز باشه
    -فهمیده باشه و شعور بالا داشته باشه.. ببخشید که تکرار میکنم دوباره، چون واقعا شعور و فهمیده بودن یه آدم خیلی واسم مهمه.
    -سطح تحصیلاتش همسطح یا بالاتر از من باشه از یه دانشگاه درست حسابی
    -خانوادش هم سطح ما و ترجیحا بالاتر باشن، سطح سواد خانوادش بالا باشه و ترجیحا فرهنگی (دبیر یا استاد) باشن والدینش..
    -مهربون باشه و هوای همسرشو داشته باشه...
    -من تحصیلم برام خیلی مهمه و برای دکتری یا ایران می مونم یا اپلای میکنم، طبق شرایط من بتونه وفق بده خودشو.
    -درآمدش برام مهم نیست، در حدی باشه که بتونیم زنده بمونیم و به رویاهامون برسیم و کنار هم شاد باشیم... :)
    -قد و ظاهرش هم برام مهمه ولی اگه یه کسی شرایط بالا رو داشته باشه، حاضرم بیشتر فکر کنم روش (مثه خواستگار فعلی).

    .
    سلام دوست عزیز
    درسته که با چند خطی که نوشتین نمیشه قضاوت کرد ولی به نظر من پارامترهایی که نوشتین ، تجمیع اونها در یک کیس خاص قدری نایاب هست.
    باز به نظر من شما بیشتر کلاس و لول اجتماعی طرف رو ملاک قرار میدید تا شخیصت فردی او. ( والدین فرهنگی، دانشگاه درست و حسابی، خانواده سطح بالا و... درسته که اینا بی تاثیر نیستن در تربیت و شکل گیری شخصیت فرد ولی در ارجحیت هم نیستن).
    نکته دیگه ای که بیشتر چشمو گرفت بحث اپلای و تحصیل در خارج شما هست که هر پسری به خاطر مسئولیت های بعد از ازدواج که به عهده اش هست، بعیده که ثبات فعلی خودش رو رها کنه و با شما بیاد خارج از کشور و به اصطلاح آلاخون والاخون بشه، مگر اینکه خودشون هم به قصد تجارت یا تحصیل با شما همراه بشن البته با پشتوانه مالی خوب یا عالی.

    با اینکه بهتون حق میدم معیارهای خاص خودتون رو برای ازدواج داشته باشید ولی به نظر بنده معیارهاتون یکم دست بالاست.
    موفق باشید
    ویرایش توسط Wishbone : دوشنبه 12 بهمن 94 در ساعت 00:13

  2. 4 کاربر از پست مفید Wishbone تشکرکرده اند .

    Hadi99g (شنبه 24 بهمن 94), khaleghezey (دوشنبه 12 بهمن 94), me!!! (سه شنبه 13 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 12 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: جمعه 27 شهریور 94, 13:38
  2. لطفا کمکم کنید خواستگاری دارم که دوستش ندارم
    توسط gol yas در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 22:07
  3. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اسفند 90, 18:07
  5. آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )
    توسط yasmin44 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 20 خرداد 90, 13:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.