به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما این تاپیک میتونه برای افرادهدف تاپیک کمک �

رأی دهندگان
18. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بلی زیاد

    17 94.44%
  • خیر اصلا

    0 0%
  • شاید -تا حدودی

    1 5.56%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array

    Rainbow خاطرات قشنگ من با دوستانم،همکارانم،خانوادم ، خودم و امکاناتی که دارم.

    سلام دوستان

    همدردی، تاپیک قشنگی داره به نام خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم ، که در اون هدف یادگرفتن ساختنخاطره قشنگ ، قشنگ دیدن بعضی خاطره ها که بی تفاوت از کنارش میگذریم و.. با همسرمون هست.

    اما من میخوام تاپیک حاضر ادامه داشته باشه با هدف اینکه یاد بگیریم چهطوری با حداقل امکاناتمون برای خود خودمون خاطره بسازیم ، چهطوری میتونیم یه خاطره خوب با دوستانمون همکارانمون خانوادمون امکاناتمون و..بسازیم . چهطور شد که احساس نیاز به این تاپیک شد؟ میگم:

    گاهی ما انقدر حواسمون به شخص همسرمونه که یادمون میره خودمونم هستیم ، گاهی میشه روابط زناشویی رو انقدر قشنگ کرد که غرق لذت بود و گاهی هم باید بپذیریم که انتخابمون همین همسریه که داریم و علی رغم خیلی ناملایمتیهاش باید بپذیریمش و زندگی رو در کنار همسرمون با همه قشنگیها و ناملایمتیهاش ادامه بدیم .

    حالادر هر دو حالت باید یه وقتایی رو برای با "غیر از همسرمون بودن" اختصاص بدیم . باید گاهی بخشی از کمبود این لذتهایی که مدام در "با همسرمون بودن" دنبالش میگردیمو ، از جای دیگه ای که هم سالم باشه و هم مفید باشه و هم لطمه ای به روابط نزنه تامین کنیم.

    اگه فقط برای همسرمون باشیم ، آویزونشیم و دیگه جذاب نیستیم ، آدمهای جذاب دنبال سایر علایقشون میگردن.

    بعضی ها اینجا مجردن و امکان ازدواج ندارن ، ولی مدام درگیر فقط درس یا فقط خانه داری یا فقط کارن ، برای خودشون دلخوشی درست نمیکنن ، دوستای صمیمی ندارن ، با همکارا رابطه خاصی ندارن دنبال این هستن که یکی بیاد و هر آخر هفته ببرتشون بیرون و ادامه ماجرا خودتون میدونید.

    و اما کار ما اینجا چیه ؟ اینه که بیاییم از خاطره های قشنگ و لحظاتی که ازش لذت بردیم (مجردی) تعریف کنیم.

    مزایا؟

    ** تمرکز زدایی از مقوله ی همسر.

    ** آموزش لذت بردن از حداقل امکاناتی که داریم.

    ** کشف علاقه مندیها .

    ** چگونه قدر خودمون رو بدونیم.

    **چهطوری میتوانیم با خیلی انسانهای خوب و درستکار دیگر که حالمان را خوب میکنند ، حالمان را خوب کنیم.

    ** یاد گرفتن چگونه تعطیل کردن افکاری چون : کجا برم چیکار کنم ، حالا که همسرم شخصیت...داره یا حالا که اصلا همسر ندارم پس دنیا تموم شد خوشی تموم شد .

    پ.ن : مدیر جان بی زحمت اگر این تاپیک هر اشکال علمی داشت خودتان اصلاح بفرمایید ، ممنونم.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  2. 15 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 30 دی 94), dooo (چهارشنبه 07 بهمن 94), Eram (دوشنبه 24 مهر 96), khaleghezey (چهارشنبه 07 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 30 دی 94), mohi (دوشنبه 05 بهمن 94), nahid-111 (پنجشنبه 01 بهمن 94), هلیاجون (چهارشنبه 30 دی 94), مسافر زمان (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 12 اسفند 94), جواد 75 (چهارشنبه 30 دی 94), سوده 82 (پنجشنبه 01 بهمن 94), سرشار (چهارشنبه 30 دی 94), شیدا. (پنجشنبه 01 بهمن 94), شمیم الزهرا (چهارشنبه 30 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. وقتی فهمیدم دوستای صمیمیم اختلال اسکیزوئيد دارن ...
    توسط atre sobh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 مهر 92, 00:02
  3. دوستان عزیزم تا مدتی خدا نگهدار
    توسط homa_59_25 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 88, 09:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.