سلام من به مدت یه ماهه که با خواستگارم در ارتباطم زیر نظر خانوادهامون توی این مدت ایشون فقط دو بار تماس گرفتند و ما بیرون رفتیم و اصلا هیچ صحبتی از خواسته هاشون و مسایل اصلی نکردن و خیلی کم حرف هستند
و من یه با پیام مذهبی دادم و ایشون جواب ندادن و اصلا با من تماس یا ارتباط پیامکی ندارن و منم به ایشون نه زنگ میزنم نه پیامک
من 26سالمه و ایشون33








علاقه مندی ها (Bookmarks)