با یادخدا
این اولین مطلبی هست که در اینجا میذارم، من در طی این چند سال زندگیم هیچوقت نتونستم از خودم راضی باشم همیشه خودم رو با بقیه مقایسه می کردم و بقیه رو از خودم بهتر و بالاتر می دونستم لباسهاشون ، چهرشون و یا رشتشون ، با اینکه از لحاظ مادی ، پایین نیستم ، ولی این خصوصیت همیشه همراه من بوده که فلانی چقدر خوش لباسه و من چقدر بد، کاش جای فلانی بودم، لطفا بابیان راهکارهارهاتون خوشحالم کنید ، و همچنین اینکه خیلی دهن بینم و به نظر بقیه خیلی اهمیت میدم حتی تو تصمیمات مهم زندگیم ، انگار اصلا خودم نیستم ، انگار خودم رو دوست ندارم و برای خودم ارزش قایل نیستم
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)