سلام خواستم تشکر کنم از دعاتون... الان حالم خوب هست و آرامش دارم...
ان شاالله یکم شلوغی و تلاطم فکرم که کم شد تاپیک می زنم.مثل اینکه خودم تنهایی نمی تونم و خیلی از چیزها برام حل نمی شن. بازم ممنون که دعام کردین
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام خواستم تشکر کنم از دعاتون... الان حالم خوب هست و آرامش دارم...
ان شاالله یکم شلوغی و تلاطم فکرم که کم شد تاپیک می زنم.مثل اینکه خودم تنهایی نمی تونم و خیلی از چیزها برام حل نمی شن. بازم ممنون که دعام کردین
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
hamed-kr (شنبه 30 آبان 94), m.reza91 (جمعه 29 آبان 94), mohamad.reza164 (شنبه 30 آبان 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), فدایی یار (جمعه 29 آبان 94), گیسو کمند (شنبه 30 آبان 94), یاس پاییزی (یکشنبه 15 آذر 94),مهرآرا(سه شنبه 03 آذر 94), مسافر زمان (جمعه 29 آبان 94), باغبان (شنبه 30 آبان 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), صبا_2009 (شنبه 30 آبان 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)