به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array

    با یه سرمایه ی 100 میلیونی چه کاری میشه کرد؟

    با سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان عزیز همدردی
    من به جای داداشیم تاپیک باز کردم و از زبون خودشم میگم
    راستشو بخواین خودمم میدونم که تاپیک بنده مناسب این سایت نیست ولی ازونجاییکه دیگه خیلی خیلی به مشاوره نیاز داشتم دلو به دریا زدم.... امیدوارم مدیران عزیز تاپیک بنده رو حذف نفرمایند.
    بنده در یکی از شهرستانهای کوچک که از لحاظ اقتصادی و وضعیت اشتغال موقعیت چندان عالی نداره زندگی میکنم.تو این جند سالی که کار کردم تونستم از طریق ساخت و ساز یه سرمایه تقریبا به مبلغ 100 میلیون رو هم بذارم.ولی با توجه به شرایط فعلی این سرمایه دیگه برای سخت و ساز خیلی کمه و من به شدت دنبال پیدا کردن یه شغل جدید با توجه به سرمایه ام دارم.ولی به هرکاری که فکر میکنم یا پولم کمه یا اینکه تو شهرمون 1000 تا ازین شغل وجود داره و مطمئنا بنده جواب نخواهم گرفت.بنابراین باید به دنبال یک شغلی باشم که در شهر ما نوپا باشه و بازده خوبی داشته باشد.ممنون میشم دوستانی که فکر اقتصادی دارند بنده رو راهنمایی کنن.البته باید پند نکته رو هم اضافه کنم:
    از خودم مغازه ندارم و باید اجاره کنم
    تو شهر ما اجاره یه مغازه ی خوب ماهی حداقل 3 میلیون اجاره میخواد
    با توجه به اینکه پشتوانه مالی ندارم جایی برای ریسک کردن نمیبینم و باید شغلی باشه که جواب بده
    ممنون از دوستان عزیز

  2. کاربر روبرو از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده است .

    باغبان (یکشنبه 01 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دارم دیونه میشم
    توسط یه پسر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 خرداد 97, 16:20
  2. ازدواج با یه اقای یونانی
    توسط آرته در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 اسفند 90, 15:58
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. مشکل انتظارات من و انتظارات شوهرم (لطفاً، آقایون کمک کنند)
    توسط حق طلب در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 دی 90, 16:20
  5. نحوه برخورد صحیح با آقایون
    توسط سرافراز در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 دی 90, 17:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.