خیلی عالی ..ممنون از همه.
بزرگترین تجربه من هم اعتقاد و اعتماد به خدا در زندگی و آرامش گرفتن در آغوش اون... و اینکه اگر به همه به چشم دوستی بنگری زندگی چه زیبا میشه.
و چیز دیگه....به کسی برای انجام کاری که در توانت نیست قول نده.
تشکرشده 70 در 43 پست
خیلی عالی ..ممنون از همه.
بزرگترین تجربه من هم اعتقاد و اعتماد به خدا در زندگی و آرامش گرفتن در آغوش اون... و اینکه اگر به همه به چشم دوستی بنگری زندگی چه زیبا میشه.
و چیز دیگه....به کسی برای انجام کاری که در توانت نیست قول نده.
نجوا (چهارشنبه 23 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)