ســــــــــــــــلام به یاران همدردی
همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم این نوشته جاش اینجاست یا یه جای دیگه ، باور کنید سختمه برم بگردم
وای چقد اینجا تغییر کرده چند روز نبودم ، دلم برای همتون تنگ شده بود از مدیر محترم انجمن گرفته تا خانم zzzzz که باهاش دعوا کردم
دوستان هفته یپیش عروسیم بودانشالله قسمت همه دختر پسرا بشه
بعد از کلی دوندگی بالاخره همه چیز به حالت سکون رسید ، توو این یه ماهی که قبله عروسی گذشت فکر میکنم به اندازه 10 روز نخوابیدم
احساس مستقل بودن احساس شیرینیه ، به تمام مجردها توصیه میکنم در اسرع وقت مزدوج بشید
همه چی آرومه فقط مشکلی که دارم اینه شبانه روز یا خوابم یا احساس خواب آلودگی دارم، باور نمیکنید الان به زور دارم تایپ میکنم
فعلا یه هفتست آشپزخونمون کار نکرده ، نهار شام مهمون دعوتمون میکنن میرم میخورم میام میخوابم
صبحونه هم یه روزشو مامانم آورده ، سه روزشو مادرشوهرم ، دو روزشم شوهرم حلیم گرفته ،
خلاصه هنوز وارد محوطه ی آشپزخونه نشدیمالبته جز میوه و ...
دیشب شام خواهر شوهرم دعوت کرده بود ، اصلا نفهمیدم شام رو چطوری خوردم ، یاده اون قسمته کارتن تام و جری افتادم که تام چوب کبریت بین پلک هاش میزاشت تا چشماش بسته نشه
یهو خندم گرفت سر سفره
اینجا تنها جایی هست که راحت میتونم حرفامو بنویسم ، از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون میگم شاید افسردگی گرفتم اینقدر میخوابم
افسردگی بعد از زایمان شنیده بودم ولی افسردگی بعد از عروسی نه
اگه زیاد طول بکشه قصد دارم برم دکتر
بیچاره شوهرم هم خیلی مراعاتمو میکنه ، وقتی من خوابم روی دو انگشتش راه میره که بیدار نشم ، ولی یه هفتست فعلا خوابم
راستی فرشته مهربان به اندازه 2 جز عقبم از قرآن ، که این هفته جبران میکنم انشالله
دوستان پیشنهادی برام دارید ؟ مثل همیشه منتظر دلگرمی هاتون هستم ...
![]()









انشالله قسمت همه دختر پسرا بشه

البته جز میوه و ...

علاقه مندی ها (Bookmarks)