به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array

    Heart همش احساس خواب آلودگی دارم...

    ســــــــــــــــلام به یاران همدردی
    همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمیدونم این نوشته جاش اینجاست یا یه جای دیگه ، باور کنید سختمه برم بگردم
    وای چقد اینجا تغییر کرده چند روز نبودم ، دلم برای همتون تنگ شده بود از مدیر محترم انجمن گرفته تا خانم zzzzz که باهاش دعوا کردم

    دوستان هفته یپیش عروسیم بود انشالله قسمت همه دختر پسرا بشه
    بعد از کلی دوندگی بالاخره همه چیز به حالت سکون رسید ، توو این یه ماهی که قبله عروسی گذشت فکر میکنم به اندازه 10 روز نخوابیدم
    احساس مستقل بودن احساس شیرینیه ، به تمام مجردها توصیه میکنم در اسرع وقت مزدوج بشید
    همه چی آرومه فقط مشکلی که دارم اینه شبانه روز یا خوابم یا احساس خواب آلودگی دارم، باور نمیکنید الان به زور دارم تایپ میکنم

    فعلا یه هفتست آشپزخونمون کار نکرده ، نهار شام مهمون دعوتمون میکنن میرم میخورم میام میخوابم
    صبحونه هم یه روزشو مامانم آورده ، سه روزشو مادرشوهرم ، دو روزشم شوهرم حلیم گرفته ،
    خلاصه هنوز وارد محوطه ی آشپزخونه نشدیم البته جز میوه و ...

    دیشب شام خواهر شوهرم دعوت کرده بود ، اصلا نفهمیدم شام رو چطوری خوردم ، یاده اون قسمته کارتن تام و جری افتادم که تام چوب کبریت بین پلک هاش میزاشت تا چشماش بسته نشه
    یهو خندم گرفت سر سفره


    اینجا تنها جایی هست که راحت میتونم حرفامو بنویسم ، از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون میگم شاید افسردگی گرفتم اینقدر میخوابم
    افسردگی بعد از زایمان شنیده بودم ولی افسردگی بعد از عروسی نه
    اگه زیاد طول بکشه قصد دارم برم دکتر
    بیچاره شوهرم هم خیلی مراعاتمو میکنه ، وقتی من خوابم روی دو انگشتش راه میره که بیدار نشم ، ولی یه هفتست فعلا خوابم

    راستی فرشته مهربان به اندازه 2 جز عقبم از قرآن ، که این هفته جبران میکنم انشالله

    دوستان پیشنهادی برام دارید ؟ مثل همیشه منتظر دلگرمی هاتون هستم ...
    خوشبختی عطری است

    که وقتی آن را بر دیگران می پاشی ،

    چند قطره از آن بر تو نیز خواهد پاشید ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید (آسمانی آبی) تشکرکرده است .

    sepanta1990 (شنبه 18 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.