به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 خرداد 95 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1394-7-10
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    761
    سطح
    14
    Points: 761, Level: 14
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon18 شوهرم میگه جدا بشیم!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام
    دوستان من مدتتیه گوشی موبایلم خراب شده

    شوهرم هی امروز فردا میکرد ببره درست کنه

    شارژش خالی شده بود!

    اونم اطلاع داشت

    امرزو سرکار بودم که صبح بهش زنگ زدم که اطلاع بدم رسیدم کلی عاشقانه حرف زدیم و برا هم روز خوش ارزو کردیم و بعد من بهش گفتم که ایمیلم بازه اگر کااری داشت اونجا بگه چون موبایلم زود شارژ خالی میکرد گفت باشه

    چند ساعتی گذشت و دیدم موبایلم خاموش شده<br>ایمیل دادم بهش و پیام گذاشتم که عزیزم دلم برات تنگ شده

    و موبایلم خاموش شده..
    اما بهش از شرکت زنگ نزدم چون تلفنها شنود میشه و هم اینکه میدونستم به اینترنت دسترسی داره و خبر داره موبایلم خرابه..

    تا عصر که امدم خونه هم کسی نبود از خونه باهاش تماس گرفتم خیلی اروم گفتم عزیزم ببخشید موبایلم خاموش شد

    اما با دادو بیداد بهم گفتت معلوم هست کجایی به گفتم عزیزم توکه میدونی گوشیم خرابه گفت نمیدونستی ازون شرکت لعنتی یه زنگ بزنی!؟!

    داشت دادو بیداد میکرد که مادرم امد خونه و من چون دوست نداشتم بفهمه داریم دعوا میکنیم خدافظی کردم و گفتم بعدا صحبت میکنیم

    اما بعدش که سیم کارتم با گوشی مادر روشن کردم بهم پیام داد که صبر کن نشونت میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    منم براش نوشتم که دفعه اخرت باشه تهدید کردی

    بهم گفت دهنتو ببند قلدر بازی ام در نیار فعلا باهات کاری ندارم تا وقتی بفهمم بجا شرکت کدوم گوری بودی و چرا ازونجا زنگ نزدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br>من داشتم اتیش میگرفتم اما خودم رو کنترل کردم و نوشتم

    حق نداری تهدید کنی و اینجوری حرف بزنی گفتم منکه برات پیغام گذاشتم چرا نخوندی اگه نبودم چطور پیغام گذاشتم برو تحقیق کن ببین شرکت بودم یا نه بعدش برو پیش روانشناس خودتو درمان کن<br>بعدش برام نوشت که حرف مفت نزن و خدافظی کرد..

    حقم بود ؟
    چرا اینجوری کرد ؟ اونقدر شکستم که اصلا نمیدونم کی مقصر بود!<br>اینم بگم که تالا دست از پا خطا نکردم ک بخاد بم شک داشته باشه اما اون یبار تو محیط اجتماعی با دختری چت میکرد که من فهمیدم و به دست پام افتاد که ببخش منم بخشیدم و خداشاهده یکبارم ب روش نیووردم که نشکنه!!!!""

    یکباره دیگه ام سر اینکه بیرون بودم و جواب اس ام اسشو نیم ساعت دیر دادم زمین زمان بهم زیخت و تهمت زد بهمr>نمیدونم چیکار کنم !<br>الان ما عقدیم اینجوریه بعدا چی میشه ؟توروخدا کمک کنید حرکاتش عادیه ؟
    ویرایش توسط افراخانوم : شنبه 11 مهر 94 در ساعت 23:19


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.