به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 24 دی 95 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1394-5-08
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,083
    سطح
    17
    Points: 1,083, Level: 17
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نحوه برخورد با فامیلی که از اب گل الود ماهی میگیره

    سلام. عید رو تبریک میگم خدمتتون..
    یه مشکلی هست که چند روزی هست ذهنمو درگیر کرده و به شدت دنبال یه رفتار و عکس العمل مناسبم.
    در خونواده ما به دلیل بی احترامی و بی حرمتی که شد مجبور شدیم با یکی از اقوام نزدیک پدری قطع رابطه کنیم. ( مشکلی که بوجود اورند باعث لرزش دست پدرم در اون لحظه شد و ناراحتی های بعدی)
    این بی احترامی و بی حرمتی و فحشی که شنیدیم در مقابل محبت بی اندازه پدرم و مادرم و همین طور احترام انها به طرف مقابل بود .
    از طرفی با اینها که قطع رابطه کردیم از طرف خانواده مادریم زنداداش مادرم زمانی که متوجه میشه با انها قطع رابطه کردیم فاز دوستی با خانوم اقوام پدرم( همونی که قهریم) برمیداره ( در حالی که زنداداش مادرم از این خانوم اصلا خوشش نمی اومد و رابطه در حد یه سلام و علیک و احوال پرسی بود)
    خدا شاهده زنداداش مادرم جز محبت و احترام چیزی از ما ندیده ( ماشین ندارن هر مهمونی رفت و امدشون با ماست. خونمون مهمونی داشته باشیم خصوصی باشه خودشو و بچه هاش دعوتن . هر جا میریم سوغاتی خوب براش میاریم. و... اما ایشون بسیار بی حرمتی میکنن. مثلا برای خونه جدیدشون کادو برده بودیم ایشون حموم بود دو ساعتی منتظر ایشون بودیم ایشون از حموم بیرون نیومدن و ما ایشون رو ندیده رفتیم. و هزاران بی حرمتی دیگر)
    حالا زنداداش مادرم در یک مهمانی که اقوام پدری که باهاشون قهریم باشن با هم فاز بسیار بسیار صمیمی برمیدارن طوری که باعث میشه از خودمون بپرسیم چرا واقعا؟؟؟ شاید بگید با هم دوستن. ولی این طور نیست اینا بلافاصله بعد از قهر ما این رفتار رو از خودشون نشون میدن و قصدشون ناراحت کردن ماست....
    من واقعا وقتی رفتار زنداداش مادرم رو دیدم که رفته پیش اون خانوم نشسته با هم میگن و میخندن و دست همو میگیرن و میفشارن و... ناراحت شدم.... البته اصلا به روی خودمون نیاوردیم...
    حالا بهترین رفتار با این زنداداش تحفه مادرم چیه؟؟؟؟ ایا بازم باید به ایشون با احترام بسیار و با محبت رفتار کنیم ؟؟؟؟ مثلا در مراسمی که داریم خانواده زنداداش مادرم کلا دعوتن خواهرهایش مادرش و زنداداش هایش .... در حالی که انها فقط یه بار ما رو دعوت کردن مراسمشون ....
    ایا بهتر نیست نشون بدیم با کارهای احمقانه اش از چشم و رو افتاد مثلا در مراسمات بعدی به دعوت خودش و مادرش اکتفا کنیم؟؟؟؟؟
    ایا بهتر نیست در مقابل بی حرمتی اش .. در مقابل این حرکت بی عقلش دیگه بعد از هر مراسمی با ماشینمون برش نگردونیم؟؟؟؟؟
    ایا اگر بی تفاوت باشیم ایشون به ما نمیخنده؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا نگید قرار نیست ایشون هم با اون خانوم قهر کنن ما این انتظار رو نداریم ..... انتظار نداشتیم چنین رفتاری صمیمی و بسیار جون جونی داشته باشه که مثلا ما رو ناراحت کنه...

  2. 2 کاربر از پست مفید انرژی خوب تشکرکرده اند .

    darkub89 (شنبه 18 مهر 94), آرامش باران (جمعه 17 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.