سلام
آقا پسری که ازم خواستگاری کردن فوق العاده پسر خوب و باشخصیتی هست و خانواده خیلی خوب و گرمی دارن. خود پسر هم خیلی برون گرا و شاد و شیطونه مثل خودم
منتها مشکلی که هست اینه ایشون یه مقداری اضافه وزن دارن و شکمشون خیلی تو چشم میزنه از طرفی هم قدشون بلنده و چهارشونه هستن اما خب یه کم زیادی تپله.
از نظر چهره هم سبزه هستن و کاملا متوسط و نمیدونم کلا چهره و اندامشون خیلی اون چیزی نیست که همیشه دوس داشتم همسرم باشه...
منتها چون شخصیت و اخلاق و رفتار خیلی خوبی داره و فوق العاده دست و دل بازه و فکر بازی داره و به معیارهام نزدیکه من خیلی خیلییی دو دل شدم و نمیتونم به راحتی کنارش بزارم
البته من دو بار تا حالا باهاشون بیرون رفتم ولی همش به این فکر میکنم که نکنه بعدا بقیه بگن به هم نمیایید یا ...یا اینکه نکنه بعدا نتونم با چاقیش کنار بیام چون من خودم لاغرم و به تناسب اندام اهمیت میدم.تازه همه وقتی ازدواج میکنن چاق میشن اونوقت چیکار کنم؟
البته غیر مستقیم به خودشم گفتم با اضافه وزنش مشکل دارمبعد خودش خیلی مظلومانه گفت میدونم که چاقم ولی تلاشمو میکنم که لاغر شم...خودم دلم براش سوخت
نمیدونم اعصابم خورده و خیلی خیلی استرس دارم
و چون شماره منو گرفته چند بار بهم زنگ زده و حالمو میپرسه میترسم اگرم بعدا بخوام جواب رد بدم دیگه نشه
چیکار کنم؟







بعد خودش خیلی مظلومانه گفت میدونم که چاقم ولی تلاشمو میکنم که لاغر شم...خودم دلم براش سوخت

علاقه مندی ها (Bookmarks)