به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 شهریور 98 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1393-2-15
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    22

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکل با اضافه وزن خواستگارم

    سلام
    آقا پسری که ازم خواستگاری کردن فوق العاده پسر خوب و باشخصیتی هست و خانواده خیلی خوب و گرمی دارن. خود پسر هم خیلی برون گرا و شاد و شیطونه مثل خودم
    منتها مشکلی که هست اینه ایشون یه مقداری اضافه وزن دارن و شکمشون خیلی تو چشم میزنه از طرفی هم قدشون بلنده و چهارشونه هستن اما خب یه کم زیادی تپله.
    از نظر چهره هم سبزه هستن و کاملا متوسط و نمیدونم کلا چهره و اندامشون خیلی اون چیزی نیست که همیشه دوس داشتم همسرم باشه...
    منتها چون شخصیت و اخلاق و رفتار خیلی خوبی داره و فوق العاده دست و دل بازه و فکر بازی داره و به معیارهام نزدیکه من خیلی خیلییی دو دل شدم و نمیتونم به راحتی کنارش بزارم
    البته من دو بار تا حالا باهاشون بیرون رفتم ولی همش به این فکر میکنم که نکنه بعدا بقیه بگن به هم نمیایید یا ...یا اینکه نکنه بعدا نتونم با چاقیش کنار بیام چون من خودم لاغرم و به تناسب اندام اهمیت میدم.تازه همه وقتی ازدواج میکنن چاق میشن اونوقت چیکار کنم؟
    البته غیر مستقیم به خودشم گفتم با اضافه وزنش مشکل دارم بعد خودش خیلی مظلومانه گفت میدونم که چاقم ولی تلاشمو میکنم که لاغر شم...خودم دلم براش سوخت
    نمیدونم اعصابم خورده و خیلی خیلی استرس دارم
    و چون شماره منو گرفته چند بار بهم زنگ زده و حالمو میپرسه میترسم اگرم بعدا بخوام جواب رد بدم دیگه نشه
    چیکار کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahmata تشکرکرده است .

    نیکیا (چهارشنبه 08 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از روزمره گی خسته شدم
    توسط نوشاد در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 14:04
  2. آزمایش زندان استنفورد: معروف-خطرناک-آموزنده (+عکس)
    توسط khaleghezey در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مرداد 93, 08:25
  3. +هنوزم نتونستم فراموشش کنم !!!
    توسط امیررضا1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 87, 14:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.