بحث های حاشیه ای چه درست و چه غلط کمکی به مراجع محترم نمیکنه و فقط باعث طولانی تر شدن تایپک ایشون میشه . و چه بسا باعث سر در گمی ایشون هم بشه .
برادر بزرگوار خداوند بخشنده و مهربان هست و در این شکی نیست . شاید ( شاید ) شما انتخاب خوبی نداشتید و این به دلیل کم توجهی خودتون بوده . مسئولیت
انتخابتون رو باید بپذیرید . همسر شما قبل از ازدواج با شما برای تحصیل به خارج از کشور رفته و شما از این موضوع و سایر شرایط ایشون اطلاع کامل داشتید . و با اختیار و
اطلاع کامل قبول کردید و با ایشون ازدواج کردید . الان چه اتفاقی افتاده که ایرادهای ایشون و خانواده اش در نظر شما پر رنگ تر شده ؟ ایشون بدون شک خوبیها و محسناتی
هم داشتند که باعث شده شما چشمتون رو روی ایرادهاشون ببندید .
اگر هنوز هم این خوبیها رو میتونید ببینید پس ایرادها رو هم میتونید نادیده بگیرید . این یک شعار نیست . مهارتهای ارتباطی میتونه عشق های کم رنگ شده رو شعله ور
کنه و شور قبلی رو به زندگی برگردونه . سعی تون رو بکنید . برای طلاق همیشه وقت هست . ولی برای ساختن فرصت ها خیلی زود از دست میره .
برادر خوبم لطیفه ای هست که میگه : چیزی که پایین شهریها بهش زن ذلیلی میگن بالا شهریها بهش تفاهم میگن . ارزش گذاشتن به همسر و با عشق زندگی کردن رو با ساز زن رقصیدن اشتباه نگیرید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)