به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 دی 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,334
    سطح
    29
    Points: 2,334, Level: 29
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    17

    تشکرشده 24 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    استرس شدید و نتیجه اش صفر شدن حواس

    سلام
    وضعیتی که الان دارم توصیف میکنم مربوط به شرکتی هست که در آن کار میکنم.
    نمیدانم مربوط به دوران بچگیم هست که ارتباطات اجتماعی نامناسبی داشتم درست تربیت نشدم در هر صورت ....
    نشسته بودم شرکت شیفت بودم مدیر شرکت تماس گرفتن و گفتن که فلان کار رو برای من در شرکت انجام بده که توی تلفن هم توضیح میدادن که دقیقا چه کنم ولی من این کار رو اشتباه انجام دادم منجر به این شد که سرزنش بشم ااز طرف مدیرم و مهم تر از اون دو ساعت تمام زیر استرس شدید و افتادن فشار و ناراحتی بشم
    دلیلش هم مدیر بنده کمی سرد هستش توی کمترین اوقات به ندرت خوش صحبت وقتی ایشون تماس میگیرن توی زمانی که شیفت هستم بنده استرس میگیرم که چه کارم داره یا من چه کردم و قراره کاری بسپاره به من و من آیا میتونم درست انجام بدم اگه ندم چی ترس این . خلاصه کلی استرس.....
    نمیدونم واقعا چیکار کنم در صورتی که اگر کاری به من سپرده شه حداقل یا درست انجام میدم یا اصلا انجامش نمیدم
    نمیدونم فردا چطوری تو روی مدیر نگاه کنم استرس و ارس این هم هست
    گناهمو قبول دارم خوب حواسمو جمع نکردم که کار رو درست انجام بدن
    به طور خلاصه استرس عدم درست انجام دادن کار و ترس از سرزنش و ترس از اینکه دیگران بفهمن من به درد هیچ کاری نمیخورم باعث میشه کاری رو مثل امروز اشتباه انجام بدم و باعث بشه زیر بار استرس خیلی شدید و ناراحتی و تپش تند قلب و احساس خفگی بشم ....



    راه حل مشکل من چیه برم دکتر روانپزشک قرصی چیزی بده ؟
    کمکم کنید وگرنه باید بمیرم چون احساس میکمم به هیچ دردی نمیخورم

  2. کاربر روبرو از پست مفید bb12 تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 17 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در آستانه جدایی هستم برای التیام دردهایم چه کنم؟
    توسط روژینا در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 03:14
  2. اقدام برای اشنایی بیشتر یا عمل به نتیجه استخاره ؟؟؟
    توسط محمد1391 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 20:33
  3. پاسخ ها: 104
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اردیبهشت 90, 02:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.