سلام دوستان
یه سوالی داشتم ازتون
برای خواهر من خواستگاری اومده چندماهی هست رفت امد خانوادگی داریم همه چیز خوبه
پدر و مادر اون اقا خیلی وقته از هم جدا شدند اما خانواده خیلی متشخصی دارند و از تمام لحاظ نسبتا مثل هم هستیم و این دو هم علاقه زیادی بهم دارند
الان یک هفته مونده به زمانی که ما گرفتیم و قراره که جواب قطعی بدیم و من از یه روحانی درخواست کردم استخاره بگیرن برامون و ایشون زحمتش رو کشیدند اما
بد مطلق درومد!
ایشون خودشون گفتند که کم پیش میاد بدمطلق بشه
گفت اینکارو انجام ندیدو اگر مجبور شدید صدقه بزارید و انجام بدید!!!
حالا ما بخاطر این مسله همه موندیم !!
1-آیا درسته بدون هیچ دلیلی و بخاطر بد اومدن استخاره جواب منفی بدیم ؟
2-آیا ممکنه جواب مثبت بدیم و با اینکه استخاره بد اومده این دو خوشبخت شن ؟؟
دوستان عزیزی که تو زندگی خودم خیلی کمکم کردید
لطفا در این تایپیک هم بی نسیب نزارید منو
ممنون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)