به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آذر 01 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1393-11-19
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    9,758
    سطح
    66
    Points: 9,758, Level: 66
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    20

    تشکرشده 104 در 58 پست

    Rep Power
    33
    Array

    بالاخره جدا شدیم. یعنی حالم خوب می شه؟ خدایا صبر. صبر.

    اوایل که اومدم سایت همدردی و خواستم واسه حل مشکلم تایپیک بزنم، همش آرزو داشتم یه روزی بیام و یه تایپیک بزنم که خانومم برگشت سر زندگیش و زندگیم درست شد. می خواستم خبر خوشحال کننده رو به همه دوستانی بدم که تو این چندماه واسه تایپیک های من وقت گذاشتند و نظر دادند و همدردی کردند با من. از همشون هم ممنونم که شب و روز وقت گذاشتند و همدردی کردند. توی رویاهام می گفتم تلاش می کنم، شب و روز وقت می زارم، خانومم رو بر می گردونم و توی همدردی می یام پزش رو می دم و می گم خدایا شکرت. بگم بچه های همدردی از همتون ممنونم.
    .....................
    بازم می گم خدایا شکرت و راضیم به رضای تو . ولی چه کنم که سرنوشت طور دیگری رقم خورد و بالاخره از همسرم جدا شدم. خیلی لحظه سختی بود. ولی اون تصمیمش قطعی بود و دیگه این زندگی رو نمی خواست. منم 7-8 ماه سختی کشیدم و یک طرفه تلاش کردم ولی نشد که نشد. نخواستم خودم رو بهش تحمیل کنم.
    الان هم اصلا حال و روز خوبی ندارم. همش خاطرات خوب زندگی می یاد جلوی چشمام و انگار اصلا بدی هایی که زیاد هم بوده رو نمی بینم. نمی دونم چرا هنوز ته دلم دوستش دارم. چرا بدی هاش فراموشم نمی شه؟
    ...................
    لطفا کمک کنید بتونم از این شرایط خارج بشم. یعنی حالم خوب می شه؟ بغض گلوم رو گرفته و احساس خفگی دارم.

  2. 7 کاربر از پست مفید tanhaye93 تشکرکرده اند .

    dooo (یکشنبه 08 شهریور 94), فدایی یار (یکشنبه 08 شهریور 94), پرواز ابدی (دوشنبه 09 شهریور 94), zzzz (جمعه 13 شهریور 94), تنهایی من (سه شنبه 10 شهریور 94), رنگین (یکشنبه 08 شهریور 94), سرشار (دوشنبه 09 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یعنی واقعا من بدبین وحساسم؟
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 خرداد 97, 16:32
  2. ازدواج شیعه با خانواده سنی
    توسط gandomm در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: شنبه 11 آبان 92, 20:05
  3. یعنی پاداش این همه مهر و محبت به دیگران هیچه؟ (حالا چکار کنم؟)
    توسط cascade در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 24 شهریور 91, 02:16
  4. ? عشق و ازدواج یعنی چه!!!
    توسط سید مهدی زیب صیادان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 11:27
  5. خر کیف یعنی
    توسط parnian1 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 21 فروردین 89, 13:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.