سلام.من هنوز جوابم رو نگرفتم از اقای مدیر می خوام که جواب مرا بدین .
مشکل من و شاید هم خیلی کسانی دیگه این است که الان نزدیک دو سال به یه کسی میخوام یه موضوعی رو بگم اما نمیتونم بگم.از همهی شما میخوام کمکم کنید که این مشکل بزرگ حل بشه و من راحت بشم![]()
تشکرشده 5 در 5 پست
سلام.من هنوز جوابم رو نگرفتم از اقای مدیر می خوام که جواب مرا بدین .
مشکل من و شاید هم خیلی کسانی دیگه این است که الان نزدیک دو سال به یه کسی میخوام یه موضوعی رو بگم اما نمیتونم بگم.از همهی شما میخوام کمکم کنید که این مشکل بزرگ حل بشه و من راحت بشم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)