اي كاش آدمها فقط آدم بودند
نه مرد
نه زن
فقط يك انسان
چه كسي اين قوانين را تعيين مي كند
چه تفاوتي ميان زن و مرد هست اينقدر در گير و دار جنسيت مانده ايم و يادمان رفته كه وظايف انساني ما چيست؟!
تشکرشده 992 در 530 پست
اي كاش آدمها فقط آدم بودند
نه مرد
نه زن
فقط يك انسان
چه كسي اين قوانين را تعيين مي كند
چه تفاوتي ميان زن و مرد هست اينقدر در گير و دار جنسيت مانده ايم و يادمان رفته كه وظايف انساني ما چيست؟!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)