اگر یکبار هم بگی آره. اینجا رو راست می گی. و راجع به خود پست صحبت کنی بد نیستا. دیگه پستی که در مورد حقوق مردان صحبت شده ضرورتی نداره اینجا هم بگی به زنان بیشتر ظلم میشه. بگذریم. پاسخت باز هم منو قانع کرد که حقمونه!!