اگر یکبار هم بگی آره. اینجا رو راست می گی. و راجع به خود پست صحبت کنی بد نیستا. دیگه پستی که در مورد حقوق مردان صحبت شده ضرورتی نداره اینجا هم بگی به زنان بیشتر ظلم میشه. بگذریم. پاسخت باز هم منو قانع کرد که حقمونه!!
تشکرشده 33 در 29 پست
اگر یکبار هم بگی آره. اینجا رو راست می گی. و راجع به خود پست صحبت کنی بد نیستا. دیگه پستی که در مورد حقوق مردان صحبت شده ضرورتی نداره اینجا هم بگی به زنان بیشتر ظلم میشه. بگذریم. پاسخت باز هم منو قانع کرد که حقمونه!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)