سلام لبخند عزیز من همون پروازم ولی نمیدونم چرا با یوزر خودم فقط میتونم تو تاپیکی که تازه باز کردم پست بذارم سایر
تاپیکا نمیشه میگه بیشتر از 3 تاشده
منم مشکل "اخرش که چی " رو دارم از 2 فروردین 87 اینجوری شدماز اون موقع هرکاری کردم حالم خوب
نمیشه بی ذوق و شوقم
انشالله حالت خوب بشه







از اون موقع هرکاری کردم حالم خوب

علاقه مندی ها (Bookmarks)