سلام
1-خیالبافی(با نمود های مختلف مثل کمالگرایی و غیره)+ آرزوهای بزرگ = تنبلی
2-برای چی دارم این کار رو می کنم؟ ج : برای ایجاد روح استقامت در خودم، وگرنه پول شما که مال خداست(اصلاً همه چی تون واس اوس) احتمالاً خدا دوست تون داشته دیده مغرور شدین به پول درآوردن یه شیطون رو فعلاً واسه تون گذاشته از این جور سئوال ها براتون طرح کنه ، اصلاً عیب اساسی این که توی زندگی زن و شوهری مساله پول زن پیش میاد و بعدش هزار و یک مکافات همین هست ، پول مرد و ایضًاً پول زن و کلاً تمام سرمایه های ما مال خداست و چه جوری باید مصرف بشه ؟ اون جور که خدا میخواد حالا برید ببینید خدا چه جوری میخواد.
اگر غیر این رفتار بکنیم چی میشه ؟ هیچی یه شیطون در خدمت تون هست که همین طور سرکارتون بذاره آخرش با کلی دلخوری یک صدم اون لذتی رو که باید از اون روزی می بردین رو نمی برین.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)