ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
فکر کنم همه دوستان تاپیک قبلی من و اختتامش را دیده باشند
از دوستانی که اونجا نظر دادند مشاوره دادند و کمک کردند نهایت سپاس را دارم
اما اینجا دلم میخواد همون دوستان بیان و کمک کنند که روی تصمیم با اراده بمونم تا بیشتر از این زندگی خودم را بازیچه نکنم.
خانم شیدا یک فایل صوتی ضمیمه کرده بودند که چند بار گوش کردم و خیلی مفید بود و بقول آقای دکتر، باید هزینه هر ارزشی پرداخت بشه. من هم از خیر مسایل مالی گذشتم و دیگه برام اهمیتی نداره. در حقیقت در نظام ارزش گذاریم الویتم اتمام یک زندگی پر تنش و بی آرامش هست.
اما بخاطر وابستگی های عاطفی، ترس از جدایی، عادت و ... ممکنه در تصمیمم دچار تزلزل بشم که اصلا خوب نیست.
بنابراین از دوستان خواهش میکنم کمکم کنن که این مرحله راحت تر و مصمم تر طی بشه.
دوستانی که جدایی را تجربه کرده اند و دستخوش تلاطم هاش بودند هم حتما میتونن منو با تجربیاتشون راهنمایی کنند.
با سپاس








علاقه مندی ها (Bookmarks)