سلام
تایپیک خوب و مفیدی را باز کردید .
البته من تجربه ندارم !
ولی چند تا چیز به ذهنم میرسه ، اگر اشکال نداره میگم (ببخشید )
معمولا بلوغ زودرس دو عامل داره :
عاملی بیرونی - عامل داخلی
عامل بیرونی :
یعنی تاثیر پذیری از محیط - که واقعا مهم هست.
مثلا پدر و مادرها - و اطرافیان بزرگتر ، باید در کنار یه کودک بعضی چیزها را رعایت کنند !
بعضی چیزها را نگویند
( اگر می خواهند بگویند با مرور زمان ! + مشورت گرفتن از کارشناسان تربیتی ! ، بگویند )
من یادمه ، داشتم از پارک رد میشدم ، یه پسره تقریبا 9 یا 10 ساله ، کلاس تنظیم خانواده گذاشته بود
و مطالب مفیدی هم می گفت !
بعضی از اون مطالب برای من هم جدید بود !
به نظرم حتما پدر و مادرها از همان کودکی ( یعنی 1 سالگی ) باید در این حوزه دقت کنند .
عامل داخلی :
دختر شما 6 سال دارد و دچار تغییراتی شده ، درسته !
باید حتما حتما با یه متخصص غدد داخلی + تغذیه مشورت بگیرید
و آزمایشات لازم را به عمل آورید.
ان شالله مشکل حل میشه.
ولی خیلی خوبه که به فکر هستید
ممنون .
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)