سلام دوستان .. من تمام جواب هارو از همون اول خوندم اما موقعیتش پیش نیومد بیام جواب بدم..شرمنده
رنگین،مهرسا مامان و هانیه عزیزم
ممنون بابت جواب ها و وقتی که گذاشتید
رنگین عزیز منم از همین میترسم چون حس میکنم پتانسیل یه همچین کاری رو داره
اصلا حرف دکتر حبشی رو قبول ندارم!!!!!!! وا این چه حرفیه،مثلا من تمام پولم رو بدم به شوهرم بعد خودم از پول بگیرم که اقتدارش حفظ شه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! وا.
ممنون رنگین عزیز
بعد از اون روزی که با همسرم راجعبه حقوق صحبت کردیم (گفته بود مثلا 1 میلیون حقوق گرفتی یک پنجمش رو یعنی 200 تومنش رو خرج کن) اما فرداش که صحبت شد دوباره گفت نه یک چهامش باشه
حالا نخندید ها ، این حرفای که گفته میشه تصورات ذهنی من و همسرم چون من فعلا کار ندااااااااااااارم
خب مسلما من برم سر کار ایشون باید خرج های اصلی خونه رو انجام بده من حتی دوست ندارم لباسم رو خودم بخرم دوست دارم تمام خرج من رو همسرم بده!!! ولی خب اگر وسعش نرسه مجبور میشم خودم بدم
چیزی که فعلا دمنو درگیر کرده کار نداشته بنده هست.
اصلا نمیدونم کجا باید برم دنبال کار و از کجا باید شروع و اقدام کنم
خانم های شاغل میشه بگید چطور کار پیدا کردید؟؟؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)