منکر سختی هایی که در زندگی گذشته تان متحمل شدید نیستم اما اونچه که در تمامیه تاپیک هاتون مشهوده ، عجول بودن در نتیجه واکنش های احساسی داشتن ، مادی گرا بودن در نتیجه من و تو بسیار در زندگی ، خود رای بودن در نتیجه عدم توجه به را هنمایی دوستان .
در عجبم باز هم تاپیک باز می کنید بدون توجه به راهنمایی دوستان ، حالا هر چقدر هم به شما توصیه بشه که الان زوده برای شروع یک رابطه جدید اما چون احساس شما چیز دیگری می گوید شما کنترل خودتون را لاجرم به دست احساس تان خواهید داد.
- - - Updated - - -
البته هر زمان اراده کنید می توا نید کنترل امور و احساس هایتان رو به دست بگیرید. به شرط اینکه در پی تغییر رویه کنونی باشید وگرنه این روشی که درپیش گرفتید جواب نخواهد داد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)