من خودم اصلا دلم نمیخواد ببخشم و بهشم میگم تو نمیخوای زندگی کنی من ببخشم؟!!
اما از بس میگه ببخش خودشو به در و دیوار میزنه به دیونگی میزنه
دیگه حالم داره از مهریه به هم میخوره
سلام ویولت عزیز
دلت نمیخواد خب نبخش خیلی هم به حساسیتش رو این موضوع واکنش نشون نده.
در ضمن بخشش به هردلیلی غیر از بزرگواری و عشق، هیچ ارزشی نخواهد داشت .
یعنی اینا فرق داره که تو موضع ضعفی و میبخشی یا در موضع قدرتی و میبخشی ؟
در حالت اول هم مهرت رو بخشیدی هم کارت هیچ ارزشی نخواهد داشت.
حالت دوم موضوعی غیر از بحث شماست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)