به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 بهمن 94 [ 15:29]
    تاریخ عضویت
    1394-3-06
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    969
    سطح
    16
    Points: 969, Level: 16
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 15 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام گلم خواستم موضوعی رو بت بگم شاید ب دردت خورد,دخترعمه ی من همسن شماست,بایکی عقدکرد انقد لجبازی میکرد حاضرجواب بود پسره بعداز دوماه طلاقش داد بی هیچ حق وحقوقی,روزای اخر که فهمید واقعا داره طلاقش میده به همه التماس میکرد انقد ب شوهرش ز میزد اون ج نمیداد اشک میریختا,خانواده پسره هم گفتن طلاقش بده,برادر بزرگش اومدخونه عمم ب جای وساطت گفت باید طلاق بگیرن,خلاصه طلاقش داد از صبح تا شب فقط گریه میکرد.دوماهی گذشت تا طلاقش بده.بعداز طلاق دخترعمم ب پسره ز میرنه التماس میکنه (همه مخالف این کار بودن).میگفت هرچی تو بگی قبوله و از این حرفا.پسره هم دوباره عقدش کرد پسره خیلی ب حرف مادرش گوش میکرد مادرشم دو به هم زن بود,اما دختر عمم شوهرشو کشید سمت خودش رفتن دوباره عقدکردن همه هم مخالف بودن بدون هیچ مراسمی هم رفتن سر زندگیشون,پسره گفته بود حق نداری بافامیلای پدرت رابطه داشته باشی اونم فقط میگفت چششششم.محدودش کرده بود اما الان دیگه نه.پسره خیلی بهتر شد.اینو گفتم چون گفتی شوهرت میخوادت .درمورد کینه ای بودن منم سر ی سری مسایل باشوهرم تو این ی سال هروقت دعوامون میشد اون موضوع پارسالو دوباره میگفت انقد که من میگفتم روانیه کینه ایه.اما چرا بحث و پیش میکشیدچون من قبول نمیکردم تاییدش نمیکردم,طرف خانوادمو نگه میداشتم,اما وقتی تاییدش کردم پشتش بودم دیگه حرفشو نزد,باور کن خودمم خسته شده بودم.سعی کن طرف شوهرت باشی,نماز امام زمانم بخون ان شالله راهتو خدانشونت میده.ایه ۲و۳سوره طلاقم بخون زیاد,(و من یتق الله...).دختر عمه ی من خانواده شوهرش خیلی بدن عروسو ادم حساب نمیکنن,ولی اون شوهرشو سمت خودش کشید.همون برادر شوهرش که اومد گفت باید طلاق بگیرن الان زنش طلاق گرفته ازش.چوب خدا صدا نداره

  2. کاربر روبرو از پست مفید پرواز ابدی تشکرکرده است .

    dooo (سه شنبه 06 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. از اسم خود راضی هستیدو معنی اسم تون چیه
    توسط پدربزرگ در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 مهر 91, 23:31
  3. بابا شما قدیمی هستید فکرتون هم قدیمیه!
    توسط mostafavi9090 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 13:39
  4. اگر از شغلتون ناراضی هستید
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مهر 89, 01:03
  5. تنهایی برام سخت شده.شما هم تنها هستید؟
    توسط iman-unicorn در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 88, 08:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.