عزیزان من بامشکلی روبروهستم که دیگه حل شدنی نیست.ادمه افسرده ای شدم هرروز کارم شده یه گوشه نشستن و به نقطه خیره شدن یه دفه میزنم زیره گریه ولی وقتی خیلی عصبی بشم خودمو نقاشی میکنم.ب کمکتون نیاز دارم.![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
عزیزان من بامشکلی روبروهستم که دیگه حل شدنی نیست.ادمه افسرده ای شدم هرروز کارم شده یه گوشه نشستن و به نقطه خیره شدن یه دفه میزنم زیره گریه ولی وقتی خیلی عصبی بشم خودمو نقاشی میکنم.ب کمکتون نیاز دارم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)