عزیزان من بامشکلی روبروهستم که دیگه حل شدنی نیست.ادمه افسرده ای شدم هرروز کارم شده یه گوشه نشستن و به نقطه خیره شدن یه دفه میزنم زیره گریه ولی وقتی خیلی عصبی بشم خودمو نقاشی میکنم.ب کمکتون نیاز دارم.