سلام
من هم از اعضای جدید این گروه هستم و به دنبال دوستان خوبی که بتونم باهاشون هم صحبت بشم و از نظرات و تجربیاتشون استفاده کنم خوشحال می شم که من را هم به عنوان یک دوست بپذیرید.
تشکرشده 13 در 6 پست
سلام
من هم از اعضای جدید این گروه هستم و به دنبال دوستان خوبی که بتونم باهاشون هم صحبت بشم و از نظرات و تجربیاتشون استفاده کنم خوشحال می شم که من را هم به عنوان یک دوست بپذیرید.
اوج فرزانگی آن است که خویشتن خویش را بشناسیم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)