به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 دی 94 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1394-4-14
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    467
    سطح
    9
    Points: 467, Level: 9
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    14
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    بدگویی و بدرفتاری همسرم نسبت به مادرم

    اوایل فکر می کردم چون هنوز همسرم با خانواده ام نزدیک نشده اینجوریه
    ولی الان بعد از حدود سه سال موندم که با این غم کهنه و غصه ای که اذیتم میکنه چه کنم.
    متأسفانه همسرم خیلی خیلی نسبت به خانواده پدریم بدبینه.
    از خیلی ها بد گویی میکنه که اون زن داداشت اینجوریه یا خواهرت اون طوریه
    اینها همه یک طرف چیزی که بیشتر از همه اذیتم میکنه اینه که رفتارش با مادرم خیلی بده. با این که مادرم تا حالا به من چیزی نگفته اما وقتی میبینم هیچ تلفنی از خونه پدریمو جواب نمیده یا خیلی خیلی سنگین با اونا برخورد میکنه و پشتشون بد میگه ناراحت میشم
    همش به خودم میگم مگه مادر 68 ساله من چند سال دیگه زندس که باید اینجوری باهاش برخورد بشه
    مثلاً کافیه مادرم بگه بیایید خونه ما. سعی میکنه برعکسش رفتار کنه و اون موقع نریم و مثلا چند روز بعد بریم که بی محلی کرده باشه
    اصلا فکرشم نمیکردم اینجوری بشه اوضاع زندگیم
    آخه چرا بعضی خانوما نمیتونن همدیگرو تحمل کنن؟!
    فکر میکنم همسرم به نظرش میاد که وقتی دلسوزی میکنه مادرم یا مهربونی انگار هوو اومده سرش و نباید من از کانالی غیر اون محبت ببینم.
    هر چقدر بهش میگم عزیزم مادر جای خودشو داره و همسر جای خودش اما فایده نداره
    باورتون میشه تو این سه سال از ترس این رفتارها بچه دار نشدیم.
    عروس های محترم نمیگم مادر شوهر رو مادر خودتون بدونید، مادر شوهر رو مادر شوهرتون بدونید و اینو درک کنید که شوهرتون اگر خوبی هایی داره از دامن همون زن نشأت گرفته و تربیت شده
    عروس های محترم اینو درک کنید که شما با مادرشوهر اختلاف سنی و فرهنگی به اندازه ی یک نسل دارید حداقل
    میترسم عاق والدین باشم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ARM تشکرکرده است .

    morteza2487 (دوشنبه 15 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکلات زناشویی
    توسط mahtabgh در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 مرداد 94, 00:53
  2. پژوهش دانشگاهی درباره خیانت زناشویی
    توسط دانشجوی خانواده درمانی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اسفند 93, 17:34
  3. سردی هر دومون در رابطه زناشویی
    توسط samantasara در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 19:09
  4. راههای مقابله با بحران ها در زندگی زناشویی (( حتما حتما بخوانید ))
    توسط مهاجر بي نشان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 03:34
  5. بامشکل انتقام جویی چه کنم؟
    توسط javad.m در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 شهریور 90, 22:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.