الان دیدم خداحافظی کردی...بدون ما به خاطر غر زدنت اصلا ناراحت نمشیم فقط دوست داریم به خودت واسه بهتر شدن حالت کمک کنی عزیزم..
بدون تو همیشه همون ارام دوست داشتنی هستی و خواهی بود..
می دونم برمی گردی( ایشالا ایندفعه بهتر از همیشه)![]()
تشکرشده 832 در 244 پست
الان دیدم خداحافظی کردی...بدون ما به خاطر غر زدنت اصلا ناراحت نمشیم فقط دوست داریم به خودت واسه بهتر شدن حالت کمک کنی عزیزم..
بدون تو همیشه همون ارام دوست داشتنی هستی و خواهی بود..
می دونم برمی گردی( ایشالا ایندفعه بهتر از همیشه)![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)