به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    برای ادامه تحصیل= رها کردن شغل راهنماییم کنید

    سلام بچه ها. لطفا راهنماییم کنید.کنکور قبول شدم. یه دانشگاه مثلا خیییلی خوب. البته تو رشته مهندسی

    میدونید که فاتحه رشته های مهندسی خونده شده با دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور و ..... همه رشته های فنی رو به لجن کشیدن. طرف رییس اداره امونه فرق درقابلمه رو با مهمترین المان کاریمون نمیدونه بعد با مدرک دانشگاه آزاد کتول آباد سفلی + پارتی+ سهمیه شده رییس اداره به من و بقیه زور میگه برای ماهی چندر غاز. (اگه پیاممو بلاک نکنن خوبه چون حرف حق نمیشه زد اونم به قدرتمندان عالم)

    با توجه به اینکه رشته های فنی به فنا رفته، بنظرتون احمقانه نیست برم ادامه تحصیل بدم؟؟ از طرفی رئیسمون همیشه از من میترسه (بخاطر رزومه و مدرک و ...) البته ترسش احمقانه است ولی خوب خنگه دیگه فکر میکنه تحصیلات و رزومه پشیزی ارزش داره بخاطر همین گفته من اجازه نمیدم هم درس بخونی هم کارتو داشته باشی. کارتو رها کن برو درس بخون. میگه برا چی موندی اینجا برای حقوق 600-700 تومن با این رزومه تحصیلی؟!

    پس ادامه تحصیل= از دست دادن کارم که البته کار بیخودیه ولی خوب بخور نمیره

    از خداشه من برم اون یه ذره نگرانیش برطرف بشه.

    راستی یه سوال فنی هم دارم. بانک مهر اقتصاد ادعا کرده که وام 4 درصد میده. راسته؟ البته یکی میگفت به فامیلای خودشون میدن. من پولمو اونجا گذاشتم وام بگیرم اگه قرار باشه سود بالا بگیرن نمیتونم وام بگیرم.

    دیگه از کجا براتون بگم. ازدواج که هیچی.چند وقت پیش یکی اومد تا خونمونو دید رفت. منم بودم به جای دختر تحصیل کرده فقیر دختر تحصیل کرده پولدار میگرفتم. واقعا خریته.

    همن دیگه. احتمالا انصراف بدم. شاید سال بعد کنکور پزشکی بدم. حیف اون همه سال درس خوندن که با سختی پیش رفت از ابتدایی مثل چی درس خوندم با یه رتبه خوب تو یه رشته فنی ولی آخرش هیچی. اگه یه فوق دیپلم اتاق عمل میگرفتم الان ماهی 1.5 رو داشتم زندگیم میچرخید. لعنت به دانشگاه آزاد. تو اون اداره 2000 نفر استخدامن فقط من توشون دانشگاه ملیم. بقیه همه آزاد. دلم برای دوستام که بیکارن واقعا میسوزه. حق اوناست یا اینا؟!

  2. کاربر روبرو از پست مفید من تنها تشکرکرده است .

    اثر راشومون (شنبه 24 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پسر داییم منو که ازش بزرگترم و تحصیلاتم بالاتره دوست داره چیکار کنم؟
    توسط mahtab1989 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 03 مهر 95, 12:00
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  4. ایا بعد از انصراف امکان بازگشت به تحصیل وجود دارد؟کمک فوری
    توسط فرشته من در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 22:54
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.