به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array

    مشورت برای آشنایی و خواستگاری و شناخت

    باسلام واحترام به دوستان عزیز همدری

    دوستان بنده 31 سالمه قضیه از این قراره تو محل کارم به تازگی خانومی رو دیدم که به نظر کیس مناسبی برا ازدواج با بنده هستش البته شناخت کاملی از ایشون ندارم چون ایشون تازه وارد هستند و براساس رفتار و شخصیت ایشون عرض میکنم و نسبتا چهرشون (البته چهرشونرو 50- 60 ،% پسندیدم البته واقیتش رو بخاین نتونستم رو face ایشون زیاد زوم کنم ) البته چهره هم برام مهمه و حساسم روش در کل

    منتها چیزی که هست من هیچ اطلاعاتی از ایشون ندارم از سن ، محل زندگیشون ، وضع مالیشون و فرهنگ و شرایط زندگیشون و...

    منتها این چیزی که متوجه شدم ایشون هم به من توجه ویژه ای داره و ظاحرا از بنده خوششون میاد

    حالا با این تفاسیر میخاستم استارت آشنایی رو بزنم و اطلاعات بیشتر از ایشون کسب کنم و باهاشون براشناخت بیشتر در ارتباط باشم

    منتها چیزی که هست اصلا دوست ندارم و وجه خوبی نداره که تو محل کار این قضیه رو کسی متوجه بشه

    در کل نمیخام کسی متوجه بشه تو محل کارم و تا رسمی شدن اگه خدابخاد میخام سکرت بمونه از حرف و حدیث خوشم نمیاد و از طرفی هم اگه خدای نکرده 1 درصد هم بدرد هم نخوریم و کات بشه برای ایشون حرف و حدیث درست بشه این اصلا درست نیست

    حالا سرتون رو درد نیارم

    تنها راهی که میمونه به نظر خودم از خود ایشون اطلاعات بگیرم

    حالا از دوستان خواهشی که دارم راهی بذهنشون میرسه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1 راهی که بذهنم میرسه به محل کار ایشون زنگ بزنم و شمارشون رو تلفنی ازشون بگیرم ولی چون با همکارای دیگه تو 1 اتاقن و گوشیرو اول همکارای دیگه برمیدارن 1 کم تابلو میشه و بقیه خبردار بشن و داستان بشه در کل

    البته این رو هم بگم من بصورت ماموریتی چند وقت 1 بار به محل کار ایشون میرم و همیشه ایشون رو نمیبینم و دسترسی زیادی ندارم

    چجوری شمارشون رو بگیرم؟ که باهاشون تلفنی صحبت کنم؟

    دوستان راه کار بدید الخصوص خانوما

    و قدم دوم اگه شمارشون رو گرفتم بگم میخام بابت امرخیر باهاتون بیشتر آشنا بشم و بعد از آشنایی و شناخت اولیه باهم خانواده هارو در جریان بزاریمو و....؟



    ببخشید طولانی شد ممنون میشم راهنمایی کنید


    ممنونم
    ویرایش توسط mercedes62 : یکشنبه 31 خرداد 94 در ساعت 20:06


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.