هیییییییییییییییییییییییی یییییچ. از خودم متنفرم. چه روز بدی بود روزی که به دنیا اومدم. دلم برای خودم میسوزه
تشکرشده 52 در 22 پست
هیییییییییییییییییییییییی یییییچ. از خودم متنفرم. چه روز بدی بود روزی که به دنیا اومدم. دلم برای خودم میسوزه
ویرایش توسط من تنها : چهارشنبه 27 خرداد 94 در ساعت 22:34
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)