سلام به همه دوستان. من پسری 29 ساله و مجردم و تو زندگی مشکلات زیادی داشتم و افسرده شدم. میخواستم بدونم به نظر شما بهتر نیست آدمای افسرده با همدردای خودشون ازدواج کنن؟اینطوری خیلی بهتر همدیگه رو درک نمیکنن؟ ممنون.