سلام به همه دوستان. من پسری 29 ساله و مجردم و تو زندگی مشکلات زیادی داشتم و افسرده شدم. میخواستم بدونم به نظر شما بهتر نیست آدمای افسرده با همدردای خودشون ازدواج کنن؟اینطوری خیلی بهتر همدیگه رو درک نمیکنن؟ ممنون.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام به همه دوستان. من پسری 29 ساله و مجردم و تو زندگی مشکلات زیادی داشتم و افسرده شدم. میخواستم بدونم به نظر شما بهتر نیست آدمای افسرده با همدردای خودشون ازدواج کنن؟اینطوری خیلی بهتر همدیگه رو درک نمیکنن؟ ممنون.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)