بله آقا رضا در پست اولم عرض کردم خدمتتون من همسن خانومتون بودم از خانوم شما خیلی بدتر بودم،یه دختر فوق العاده لوس و خودشیفته ،یدونه دختر خونه با شرایط مالی خوب و آزادی کامل،خودشیفته و شیطون،ولی زمانی که متوجه شدم جز زیبایی ظاهر هییییییچ چیز دیگه ای ندارم خیلی سختی کشیدم برای تغییر افکار و دنیام،ولی الان خیلی خوشحالم و وقتی به گذشته نگاه میکنم از خودم خجالت میکشم،من هم خونواده ای داشتم که فقط لوسم میکردن و هر چیزی میخواستم در اختیارم میذاشتن،انقد از بچگی هرجا رفته بودم از ظاهرم تعریف کرده بودن و همه جا مورد توجه واقع بودم که خودشیفته شده بودم،خانومتون گناهی ندارن ،تو این شرایط و جو خاص همه خودشیفته میشن،تصور کنین از کودکی مدام بهتون بگن چقد نازی،چقد خوشگلی،ماشااله،تو مدرسه عزیز دردونه باشی،دبیرستان تو چشم باشی،دانشگاه که دیگه هیچی نگم،تو فامیل مدام به خونوادت بگن مراقب این دختر باش خیلی خوشگله،پسرای فامیل تو مهمونیا دورت جمع شن،هرکی میرسه تو رو واسه پسرش درنظر بگیره،معلومه آدم خودشیفته میشه ،نشه جای تعجب داره،اتفاقا من به این نتیجه رسیدم زیبایی زیاد نه تنها مفید نیست بلکه آدم و از رسیدگی به باطنش دور میکنه،یموقع به خودت میای میبینی باطنت تو خالی توخالیه،صفر صفری،هیچی واسه عرضه نداری،پوچ پوچی،میبینی اگه یروز ظاهرتو بگیرن هیچکس سمتتم نمیاد،میبینی بخاطر غرور کاذبت انقد دل شکوندی که ...اول از همه باور این مسأله خیلی خیلی سخته که آدم بفهمه این همه ایراد داره،و بعد یه عشق و تلاش فوق العاده میخواد که بتونی خودتو بسازی،چیزی که سالها فراموشش کردی رو پرورش بدی،تجملاتو بذاری کنار و به این روح مریض و نذار برسی و تقویتش کنی،ولی کار نشد نداره،میشه،من تونستم ۱۸۰ درجه خودمو تغییر بدم،هنوزم خیلی کار دارم،هنوزم خیلی جا دارم،درواقع انسان تا آخرین لحظات عمرش باید بیاموزه و پرورش پیدا کنه،پس خانوم شما هم میتونه اگر به خودش بیاد و بخواد درونش و زیبا و پر مغز کنه،ببخشید انقد عامیانه صحبت کردم،خواستم ملموس تر باشه حرفام،راستی یکی از راهها اینه که لینک تاپیکتونو تو لاین براش پی ام کنید،اینطوری به عمق فاجعه پی میبره،میبینه چندین نفر به شما گفتن جدا شو،یکم به خودش میاد،میبینه بقیه آدمای اجتماع چه نظری دارن و حتی میتونید از خودشم بخواید بیاد و شرکت کنه،بالاخره ۵۰ درصد این زندگی مال ایشونه،موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)