من خواستم نظر ندم ولی نتونستم یک نفر نوشته دامادشون مثل برادرشه !زن برادر مال برادره !!شوهر خواهر مال خواهره !چهار چوب داره زندگی! این نظر اسلام و روانشناس هاس! عده ای یه گروه دیگم تو بند این داستان ها نیستن شاید هر دو گروه اشتباه فکر میکنن اصلا!مهم این شباهت ها و افکاره چون خودم الان خیلی درگیر خواستگار هستم و به نوعی میبینم خانواده هایی که مثلا فلان مدل ماشین پدر اون یکی عروس رو میزنن تو سر من که پس من باید مهریم پایین باشه از اون طرف خودشون درد و دل میکنن که همون عروس ما رو آدم نمیدونه و خود برتربینی داره اگر آدم ها به این مسایل زوم کنن به فرهنگ و کفو بودن و اخلاق این داستانها نیست دیگه! ببخشید خود شما پوشش این خانم رو ندیدی!حق داری یه دختر آزاد رو عقد کنی بعد بگی نظرم عوض شد حالا چادر یا حالا بی حجاب یا... مگه برده خریدی!؟صد البته دختر انعطاف پذیر قطعا تا حدی مطابق میل همسرش میشه که ایشون این حالت رو نداره!کمی هم بچگانه برخورد میکنه!هر دو مقصر هستین به نظر من ایشون از طلاق میترسه و حتی خواهرش و خانوادش چون خواهرش از اتفاقی که خودش وحشت داره خواسته شما رو ادب کنه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)