هیچ کاری نکن عزیزم فقط زن باش،همین،به خودت برس،فک کن یه دختر مجردی،به زیباییت به سلامتت ،به پوششت،با تمام وجود عاشق خودت باش و خودت و دوست داشته باش و به خودت برس،برای مدتی فقط خودتو ببین،انقد ندیدی یادت رفته یه خانومی،یه زن،مظهر زیبایی و لطافت در آفرینش،لطفا فقط زن باش،وقتی رسیدی به نقطه ای که خودت از وجود و آفرینش خودت ،از شادابی چهرت،عطر دل انگیز تنت،برق چشمات،لطافت موهات ،عشق سرشار قلبت،لبخند جذابت ،خلقت خارق العاده ی هنرمندانه ی اندامت،لذت بردی اونوقت همسرت همه تن چشم شود خیره بدنبال تو،اگر هم ندید بدان دیده خواهی شد روزی در چشم مردی که توان دیدنت را دارد و همسرت این توان را ندارد،اما به احتمال زیاد خود او تو را خواهد دید اگر خودت برسی به آنچه باید،موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)