اول بگم تومحل ماهم دخترا اینجوری شوهر پیدا میکنن میرم مسجد مادرا میان اونجا من ازین کار متنفرم و.دلمم میخواد پسر منوبپسنده نه مادرش چون مادرا معمولا همیشه بخاطر کم رویی من جذبم میشدن
خانم اعجاز عشق ازون دوستای پاکم دارم که باحجابن و ازمنم پاک ترن تاحالا حتی بایه پسر مسبج بازی نکرده 6ساله دوست صمیمیه اخه بدبختی اینه اونم مجرده تازه چادری قدبلندسفید دیروز دیدمش کرم پودر و رژ زده بود بر اولین بار .اونمفهمیده باوجود دخترای دیگه کسی بهش نگانمیکنه
و درمورد اون دوستان بدم داشتم توضیح میدادم بایدمیگفتم دوست نمیتونستم بگم فلانی تازه مثاا دوست دوستمه یا ازین خبرا میشنونم ولی باهاشون ارتباط ندارم درمورد همکلاسیم که رفت با اون پسر دوست شد اولش خودش پیشنهاد داد اگه پایان ناممو درست کنی میرم باسامان دوس میشم خاک توسرمنکه انقد اونو دوس داشتم اخه بچهای ارشد میدونن چقد سخته تازه نگارشش هیچکی خودش انجام نمیده همه میدادن بیرون دوست منم پولداربود ولی میدونست کارم بی نقصه دوستم که رفت با سامان دوس شد حجاب داره تااونجاییکه خبر داشتم دوس پسرم نداشته چون غرق محبتو رفاه بوده. خودمم در تعجبم که چطور تو مااشین گذاشته بدنشو لمس کنه یا حتی بوسش کنه اخه اول فکرمیکردم پسره کلااین مدلیه ولی دیدم نه به اون دس میزد همجوره
بریه لحظه دیدنش چشمامو میذاشتم پای مانیتور که پایان نامشو اصلاح کنم هنوز میسوزه چن ماه گذشته دوستم میگفت ساناز ماشینو میدم دستت خودت برو دنبالش حتی قبول نکردم .ببخشید منحرف شدم از تایپیک یه لحظه یادش افتادم :(
دیشب عکسشو بایه دختر تو تلگرام دیدم عکس سلفی انداخته بود موهای دختره تا نصف معلوم بود رفته بود تو بغلش هی پیش خودم میگفتم این دخترچی داره که جذبش شده اخه
من بااینکه عاشقش بودم نمیرفتم سمتش نزدیکش نمیشدم مطمینم اون دختر نصف عشق منم نداره که رفته توبغل اون تاالان دارم میسوزم زوهام روبه رومه ااما فکرم پی اون بیخیال بگزریم.
خواستم بگم خدااا من بنده بیمعرفت نیستم بخاطر تو از عشقم گذشتم حجابمم رعایت میکنم من بندگیمو ثابت کردم باباجون اخه بدبختی من اینه پدر مادرمم ازم ته قلب راضین اما چرا هرچی ازخدا میخوام نمیده مثل یه مرده متحرک افتادم تو خونه وقتی میرم بیرون بدترمیشم وقتی میبینم کنار همه پسرا دخترای بازو انچنانی هست ازتوغصه میخورم به قل ابجیم اگه موهای بلندو لختمم بریزم بیرون پشتم صف میکشن اما همیشه میبندم که نریزه بیرون
پیش خودم میگم حتی اگه شاید عکسای بیحجابمو بهش نشون میدادم جذبم میشد
ینی این پسر انقد دنبال قیافه بالا بوده؟؟؟ کاش اقاپسرا جواب میدادن :( خدا من از رابطه با اون بخاطرتو گذشتم
همین الان موقع تایپ کردن بغضم گرفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)