ابی اسمان عزیزم شما خیلی لطف دارید.ممنونم از محبتتون.عزیز م من این چیزایی که میگم بهت کارشناسی نیست فقط از روی تجربه ای که از زندگی داشتم میگم.ببین عزیزم خیانت خیلی بده.ولی اگه ادم همش بخواد به این موضوع فکر کنه و یکسره افکار منفی داشته باشه هم تمرکزش و از زندگی از دست میده هم خودش پیر میشه.افکار منفی تو بذار کنار با حدس و گمان زندگی نکن .بعضی جاها لازمه ادم یه چیزایی رو ندیده بگیره و از کنارش رد شه .بیشتر به خودت برس فکر کن که ادم مگه چقدر میخواد زندگی کنه که انقدر حرص بخوره.در ضمن الان شما انقدر درگیر این قضیه شدی ولی یه درصد احتمال بده که این همه فکر کردی بیخودی بوده.اونوقت چی؟ این همه به خاطر هیچی حرص خوردی .خودتو عذاب دادی.موهات سفید شد.عزیزم تو در قبال بچه هات مسئولی سعی کن بیشتر رو بچه هات تمرکز کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)