به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 16:52]
    تاریخ عضویت
    1393-9-02
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اوضاع روحی روانیم خوب نیس، با خانوادم مشکل داریم

    سلام

    حال روحیم خوب نیست ،چون حرکت مفیدی تو زندگیم ندارم ،پنج شیش سال درگیر مشکلات زیاد بودم ،الان لاک پشتی دارم به جلو حرکت میکنم و اونقدر ها هنوز از بند مشکلاتم رها نشدم و ترس ها هست هنوز باهام و...

    اما حقیقتش خیلی تحت فشار روحیم ،ازجانب خودم که برای زندگیم کاری نمیکنم شماره1 و این چیزی که جدید میخوام بگم اینه که جدیدا فهمیدم بابام از مادرم بدتره! کاملا روی کارام حساسه ، مثلا جاهایی که میرم ،نگید نگرانه نه منظورم این نیست ،مشکوکه حالا نمیدونم این از وجود خودشه یا مادرم اینو دروجودش ایجاد کرده .اخه من جای بدی بخوام برم که با بابام نمیرم!! چه احمقی اینکارو میکنه خب.ولی وقتی برمیگردم ماشین یه سری حرفا و رفتار عجیب داره . بابای من نمیدونست من کلاس چندم هستم باورکنید اینه که غیر عادیش میکنه

    خیلی دلش میخواد سر دربیاره از کارام ، وقتی میگم جایی میخوام برم کلی گوش تیز میکنه و روی تمام کلماتم حساسه. بهش میگم سر راه من نیا من خودم میام ولی میاد.دلیل اصرارام هم قبلا گفتم ظاهر بسیار نامناسب پدرم هست،خب خجالت مبکشم کی ابنجوری میگرده وقتی بهتر میتونه باشه لااقل معمولی نه کثیف و گاهی پاره. اینها اصلا به بهداشت و پرداخت به ظاهر اهمیت نمیدن ، فقط میخوان پولشون پس انداز شه


    چیز دیگه که اذیت میکنه ،گزارش دادنش هست کامل نقطه به نقطه تمام حرفا و مکان ها و کارهایی که کردمو به مادرم گزارش میده ،خیلی بدم میاد از اینکار بابام 65 سالشه بچه که نیس

    خیلی بد گفتم ،چون حال روحیم گفتم که خوب نیست ،اطاقم بهم ریخته و یک هفته ست که مرتبش نمیکنم یا مشغول خواب هستم یا خور.
    امشب رفتم چیزی بخرم احساس کرم کفشم ظاهرش و پاشنش ساییده شده کلی خجالت کشیدم جلوی ادمهایی که اونجا بودن. اخه خیلی وقته باید برم کفش بخرم نمیرم معلوم نیست چرا شاید من هم خسیس شدم،بعد رفته بودم یه چیز لوکس غیر ضروری بخرم (البته قیمت معمولی مثلا قیمت یه کفش معمولی)
    شاید فردا حالم بهتر بشه بهتر توضیح بدم. یه چیزی یگید حالم بهتر شه خیلی سردر گم هستم و حالم بده

  2. کاربر روبرو از پست مفید shabnam22 تشکرکرده است .

    voroujak (جمعه 08 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 24 اسفند 92, 13:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.