با سلام
عزیز ،پیداست شما از نظر اعتماد به نفس و عزت نفس ضعف دارید که اعتبار خودتون را گره زده اید به قضاوت دیگران آن هم در باره طبیعی ترین خصوصیات بستگانتان ......
شما می روید خارج کشور و با لهجه ایرانیتون انگلیسی صحبت می کنید یا اصلاً بلد نیستید انگلیسی صحبت کنید .... آیا اگر مسخره اتون کنند اشکار از مسخره کننده هاست یا شما ؟؟؟ آیا اونها ضعف دارند یا شما که یک ایرانی هستید و لهجه طبیعی خود را دارید ؟؟؟ آیا باید و قانونه که شما به رنگ اونها دربیایید تا مسخره نشید یا باید خودتون باشید ؟ آیا باید شما همانی که هستید مورد احترام باشید یا مسخره شوید؟ .... کدام حق شما بود؟
جای خود را با همسرتان عوض کنید..... آیا اگر مادر شما لهجه داشت و .... همسرت خجالت می کشید درست می دانستی یا ناراحت هم می شدی و منطقی نمی دانستی ....
تا در این زمینه از تعارض بیرون نیامدی و تا اعتماد به نفس و عزت نفست را تقویت نکردی عروسی نکن . نیاز هست مشاوره حضوری بروی و روی این دو مورد و نگرشهات کار کنی و بالغانه تر وارد زندگی شوی تا گرفتار رنجهای دیگری که از مسائل حتی پیش پا افتاده بخاطر نوع نگاه و ضعف اعتماد به نفس برایت می بینم نشوی. حتماً مشاوره حضوری برو
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)