سلام.
یه سوال دارم.
دختری که رابطه دوستانه با بقیه داشته باشه دختر بدیه؟
منظورم با بقیه با پسرای نامحرمه.... مثلا دانشجوعه و با بقیه پسرا رابطه دوستانه داره
من خودم اصلا اعتقاد به بد بودن نمیدونم این جور روابطو اما دوست دارم نظر شمارم بدونم
ممنون میشم جواب بدید