به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مخالفت پدرم با کسی که من دوستش دارم

    ماجرای من با خاستگارم که اهل شهری 1000 کیلومتر دور تر از شهر منه هنوز ادامه داره.
    خدا خواست و خاستگارم کنکور ارشدش رو عالی داد و ان شاء الله یکی از دانشگاه های خوب تهران قبول میشه.
    حالا پدرم میگه که من کلا با ازدواج با این ادم مخالفم. اول اینکه نمیذاره من برم شهر اون برای زندگی و دوم اینکه میگه حتا اگه اون هم بیاد شهر ما بازم زندگیم سخت خواهد بود. به این دلایل :
    - توی این مدل زندگی رفت و آمد مهمون تو خونه ی ادم زیاده
    - این پسر تازه دانشگاه ارشد قبول شده و کار و زندگیش مشخص نیست .
    من با مسئله ی دوم موافقم و نظرم اینه که ما صبر کنیم دوترم درسش رو بخونه و اگه وتونست از نظر مالی و کاری به ثبات مناسبی برسه اقدام کنیم.
    مامانمم با نظر من موافقه.
    اما بابام انگار کلا میگه نه. من هیییییچ دلیل منطقی ایی هم برای رد کردنش پیدا نمیکنم. خودشم همیشه انقدر مبهم و پیچیده حرف میزنه که ادم نمیفهمه منظور اصلیش چیه.
    وقتی ام حرف میزنه فقط خودش باید حرف بزنه. اصلا و ابدا نه ب حرف بقیه گوش میده نه اجازه میده حرف بزنن.
    تا الانم نشده یک بار بیاد از من نظرم رو مستقیم بپرسه . حتا امروزم که میخاستم نظرمو بگم بازم اصن حاضر نبود گوش کنه.
    من باید چیکار کنم؟

    بابام همش میگه با این ازدواج خوشی زندگی ما از بین میره، زندگیمون سخت میشه . من اصن نمیتونم این ادم رو قبول کنم.
    وقتی ازش پرسیدم خب چرا؟ مگه مشکلش چیه؟ حتا ی جمله ی واضح ب من نگفت.
    من حس کردم با این ادم مشکل داره یا ازش متنفره.
    اما مامانم میگه نه اینطوری نیس بابات مشکلش همین مسئله ی مسافت و کارشه.
    ویرایش توسط mina-mina : جمعه 01 خرداد 94 در ساعت 17:24


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ماندن در دوراهیه ماندن به پای کسی که دوستش داری
    توسط farnaz35 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 فروردین 95, 22:30
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. خودخواهی کسی که دوستش دارم و درموندگی من
    توسط arameeshgh20 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 تیر 93, 04:15
  4. کسی رو که دوستش داشتم با یکی دیگه ارتباط داره
    توسط anita-n در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 اردیبهشت 91, 23:35
  5. برادرکسی که دوستش دارم!!!!!!!!!!!!
    توسط srr72 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 30 مهر 90, 21:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.