به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array

    Icon17 ازوضعیت بد مالی شوهرم خسته شدم تواین شرایط چه کار میتونم بکنم؟

    سلام
    شوهرمن کاسبه وچندساله که توی یه مغازه اجاره ای کارمیکنه اماباتوجه به وضعیت اقتصادی مملکت مون هرسال کرایه بیشترازسال قبل میشه اما وضعیت کاسبی بدترازسال قبل
    حدود یک سال ونیم پیش به شوهرم گفتم بهتره مغازه رو جمع کنی فکریه کاردیگه باشی بنظرمن مغازه درامدنداره اماقبول نمیکنه هیچوقت همش برای من مثال ازماه هایی میزنه که درامدش خوب بوده امامگه چندماه درسال اینطوری هست؟ماه هایی بوده که حتی اندازه اجاره اش هم کارنکرده
    من زن قانعی هستم واین چندساله اون بخش اززندگی که دست من بوده خوب مدیریت کردم همیشه سعی کردم اجناس قیمت مناسب بخرم ظاهرزندگیمونو حفظ کردم اماالان دیگه احساس خستگی میکنم چون میبینم روزبه روز داره بدترمیشه گاهی پیش خودم شک میکنم به شوهرم.باخودم میگم نکنه اون راه وروش کاسبی رو بلد نیست بعدمیگم پس چندسال گذشته رو چطورمیتونست
    زندگی مااصلاروبه پیشرفت نیست اززمان عروسی تاالان هیچ وسیله ای به خونه وزندگیمون اضافه نکردیم ماشینمون همون ماشین قدیمی هست تازه داریم داشته هامونم ازدست میدیم مثلا بایه بیمارستان رفتن شوهرم مجبورشدیم طلاهای منو بفروشیم الان به همه بدهکاریم خواهرو برادرخودش وبرادر من
    حتی 150 تومن عیدی که پدرومادرشوهرم بهم دادن بابت بدهکاری شوهرم رفت اوضاع مااینقدرخرابه
    دیروزشوهرم چک داشت بابدبختی چکش رو پاس کرد برای دادن اجاره عقب افتاده 3ماهش وام گرفته واقعاکه مسخره اس
    کاملامشخصه که مغازه درامدنداره بااین مخارج واجاره نمیصرفه اما شوهرم نمیخوادقبول کنه هرماه چک هاش باقرض وقوله پاس میشن اجاره اشو باتاخیرمیده نمیدونم ترس ازتغییرشغل یامسائل دیگه باعث شده بچسبه به مغازه اش باوجود ضرر فراوون وهیچ اقدامی نکنه
    حس میکنم دیگه تحمل ندارم خونه پدرمم ریخت وپاش انچنانی نبوداما وقتی میرم میبینم همه چی تو خونشون هست تازه پی به شرایط خودمون میبرم صورتمو باسیلی سرخ نگه داشتم اماخسته شدم زمستون نامزدی برادرم بودمن هیچ لباسی نخریدم عیداومد بازهیچ خریدی نکردم الان جشن برادرم هست رفتم ازدوستم لباس قرض کردم خیلی بدم اومد به شوهرم گفتم من باید لباس بخرم خب منم ارزو دارم منم دلم میخواد شیک باشم
    من دنبال کارم گشتم امااجازه نمیده برم سرکار بنظرشما من چکارکنم پس؟
    تازگی هاتحملم کم شده وبهش سرکوفت میزنم که تو زندگیت هیچی نیست اما بعدش عذاب وجدان میگیرم
    واقعا موندم امروز ناهارچی بذارم وقتی چیزی توخونه نیست؟
    ویرایش توسط شاپرک 114 : پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 در ساعت 11:02


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه کمکی به بهبودی وضعیت بچه هام میتونم داشته باشم؟
    توسط heliyaa در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 96, 11:28
  2. چطو ر میتونم از این وضعیت راحت شم ؟
    توسط aftab6 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 63
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 03:46
  3. (چرا همه بهم زور می گن ؟) رفع مشکل عدم قاطعیت و بی ثباتی و ...
    توسط meinoush در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 19:33
  4. طلاق گرفتم. نمیتونم با وضعیت جدیدم کنار بیام
    توسط Lnaz در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 70
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 15:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.