پست 8 رو بخون و عمل کن، قطعا از حسش مطمئن میشی.
ضمن اینکه خیلی رو حس آقایون حساب باز نکن، روی احساس خودت هم همینطور.
تشکرشده 4,467 در 859 پست
پست 8 رو بخون و عمل کن، قطعا از حسش مطمئن میشی.
ضمن اینکه خیلی رو حس آقایون حساب باز نکن، روی احساس خودت هم همینطور.
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
(آسمانی آبی) (دوشنبه 14 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)