سلام به همه دوستان عزیز.لطفا راهکاردرست را به من بگید .بعض اوقات واقعا کلافه میشوم ازرفتارهای شوهرم.یه مدت بین من وشوهرم اختلاف برسرخانواده هامون ایجاد شد که چراتو بی محلی میکنی یا برعکس ..چند مدتیه که عضو سایت شدم واقعا تاثیرگذاربود ممنونم ازشماها .میخواهم راهکارهای جذب شوهرم به خانواده ام رابه من نشان دهید هرموقع که ازخونه پدرم میایم سرچیزهای خیلی بچه گانه به من حرفهای سرد میزند من فقط سکوت یا طرفداریش را میکنم اما نمیفهمه وسری های بعد ادامه میدهد هرموقع هم طرفشون رو گرفتم میگه چراطرفشونو میگیره وسرزنشم می کند احساس حقارت می کنم .چیکارکنم هم باصلابت باشم هم بالطافت زنانه رامش کنم ؟خانواده من درشهرمون ازلحاظ محترم بودن حرف اول رامیزنند .چیکارکنم ازخانواده ام پیش من بدگویی نکند پیش من پشت سر مادرم خواهرم حرف میزند طرفداری اونا رو میکنم تا 2 روزقهرمیکنه من باید منت کشی کنم .خسته شدم به خدا.من به خانواده اش بی احترامی نمیکنم یا اگرچیزی دیدم پیشش مطرح نمیکنم اصلا لزومی نمیبینم که بدونه اما اون نه .کمکم کنیدممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)